Biskup
Vigano: „Pavao VI. – i s njim njegov prethodnik, Ivan XXIII. – pokrenuli su
proces likvidacije Kristove Crkve.“
Izraela Ti si Kralj?
Propovijed na blagdan Krista Kralja
|
Israël
es tu Rex, davidis
et inclyta proles; nomine
qui in Domini, Rex
benedicte, venis. |
Izraela Ti si Kralj, Davidov slavni potomak; koji u ime Gospodnje,
Blagoslovljeni Kralju, dolaziš. |
Teodulf Orleanski,
Himna Gloria laus et honor (Slava, hvala i čast).
Gloria,
laus et honor tibi sit, Rex Christe Redemptor.
Slava, hvala i čast
tebi, Kralju Kriste Otkupitelju. Dok odzvanja drevni
himan, pjevan na Cvjetnicu pred zaključanim vratima crkve, procesija svećenstva
i vjernika svečano ulazi u novi Jeruzalem, otvarajući njegova čvrsta vrata
trostrukim udarcem procesijskog križa. Evokativni obred Druge nedjelje Muke
Isusove podsjeća na trijumfalni ulazak Gospodina u Sveti grad, predočen
Salomonovim (1 Kraljevima 1,32-40). Stoga ima izrazito kraljevsku prirodu, jer ovim preuzimanjem Hrama, On je prepoznat i
hvaljen kao Bog, kao Mesija i kao Kralj Židova: Krist, Χριστός, Pomazanik
Gospodinov. Njegovo Božansko Kraljevstvo već su svjedočili i častili mudraci u
betlehemskoj špilji: zlatom za Kralja kraljeva, tamjanom za Živoga i Istinitog
Boga, smirnom za Svećenika i Žrtvu.
Prije nešto manje od sto godina, 11. prosinca 1925., lombardijski papa Pio XI.
objavio je besmrtnu encikliku Quas Primas
(Koji su prvi), koji je definirao doktrinu o univerzalnom kraljevstvu
Gospodina našega Isusa Krista: On je Kralj jer je Bog, a također i zato što je
potomak kraljevske loze Davidova plemena, i konačno, On je Kralj po pravu
osvajanja kroz Otkupljenje.
Ustanovljenje ovog blagdana, istini za volju, nije uvelo ništa novo. Ustanovio
ga je Pio XI. kako bi se suprotstavio i borio protiv kuge sekularnog
liberalizma, masonske Slobodne crkve u
Slobodnoj državi, i glupe pretpostavke isključivanja Isusa Krista iz
civilnog društva. Pio XI. nije bio jedini koji je svečano potvrdio katoličku
doktrinu: prije njega, Klement XII., Benedikt XIV., Klement XIII., Pio VI., Pio
VII., Lav XII., Pio VIII., Grgur XIV., Pio IX., Lav XIII. i sveti Pio X. oštro
su osudili tajne lože, karbonare, slobodno zidarstvo i sve zablude koje su
Kristovi neprijatelji širili i poticali tijekom posljednja dva stoljeća. Nakon
velikog sloma protestantizma u šesnaestom stoljeću, sljedeća tri stoljeća
svjedočila su sukobima Katoličke crkve i Anticrkve, odnosno slobodnog
zidarstva, u nizu strašnih bitaka: s jedne strane, Knez mira i Njegove anđeoske
i zemaljske vojske; s druge strane, scelesta
turba – zla gomila, bijedna rulja, potaknuta lihvarima robovima
Luciferovim. Mit o „suverenom narodu“ pokopao je stoljeća kršćanske
civilizacije pod ruševine Revolucije,
pokazujući opseg zabluda do kojih čovjek može ići. Mučenici ovih stoljeća neopisivog
nasilja i još uvijek nekažnjenih masakra gledaju na nas sa svojih nebeskih
mjesta, zahtijevajući pravdu za prolivenu krv. I svojom šutnjom - koja je
gotovo tamna noć... Crkve, uoči
njezine muke - oni s nevjericom promatraju kako su pape posljednjih desetljeća
položile svoje duhovno oružje i surađivale s Kristovim neprijateljima. S tih
mjesta, ratnički pape također gledaju na nas, oni koji su se - čak i po cijenu
vlastitih života, poput Pija VI., zatočenog od strane Napoleona i umirućeg zbog
teških uvjeta zatvora - suprotstavili i najžešćim napadima na Boga, na
papinstvo, na katoličku hijerarhiju i na vjernike. Da povijest nije
krivotvorena od privremenih pobjednika ovog rata - što se i danas događa - naša
bi djeca učila u školama, ne juriš na Bastillju, ne laži epa o Risorgimentu, ne djela zavjereničkih plaćenika ili
korumpiranih ministara, već razne faze genocida nad katolicima u nekoć
kršćanskim narodima.
Kad je ustanovljen blagdan Krista Kralja, Katolička Crkva više nije mogla
računati na suradnju katoličkih vladara, koji su nekoć provodili načela
Evanđelja i prirodnog prava po građanskim i kaznenim zakonima. Prvi autoritet ancien régime koji je srušen, bio je
zapravo, monarhija božanskog prava, koja je svoju posrednu moć u svjetovnim
poslovima crpila iz Kristovog kraljevanja. Drugi autoritet izgubljen je
nekoliko desetljeća kasnije, onim činom papinskog podređivanja Revoluciji.
Skidanjem papinske tijare, Pavao VI. zapečatio je abdikaciju Kristove moći u
duhovnim stvarima i predaju antikršćanskim i antikatoličkim ideologijama
Sotonine Sinagoge. „I mi, više nego iko
drugi, imamo kult čovjeka,“ [1] rekao je Montini na zatvaranju Drugog
vatikanskog koncila. Dok je odjek pod svodovima vatikanske bazilike odzvanjao
ovako: „Crkva se gotovo proglasila
sluškinjom čovječanstva,” riječi su koje bi samo nekoliko godina ranije
skandalizirale svakog katolika. Pavao
VI. - i s njim njegov prethodnik, Ivan XXIII. - pokrenuli su proces likvidacije
Kristove Crkve i snose odgovornost za razoružavanje Citadele i otvaranje
njezinih vrata kako bi bolje upustili neprijatelja, samo da bi kasnije isto
to on sam licemjerno osudio riječima: „Kroz
neku pukotinu dim Sotone ušao je u hram Božji.“ [2] I tako, ništa nije
pošteđeno tom razoružavajućom operacijom: ni doktrina, ni moral, ni liturgija,
ni disciplina. Čak je i blagdan Krista Kralja bio deformiran, njegov dan
pomaknut je na kraj liturgijske godine, poprimajući eshatološko značenje: Krist
Kralj budućeg svijeta, ali ne i zemaljskih društava. Jer je Gospodstvo
Utjelovljene Riječi navodno predstavljalo prepreku dijalogu sa „Suvremenim čovjekom“ i idolatriji
Univerzalne deklaracije o ljudskim pravima. Zagovornici ovog samoubilačkog
demoliranja imali su razloga radovati se što je konačno okončan posttridentski
period trijumfalizma Crkve koja je
htjela obratiti svijet Kristu, a ne prilagođavati Božansku objavu antievanđelju
anticrkve; Crkve koja je častila svog Gospodina kao Univerzalnog Kralja i
htjela dovesti sve duše k Njemu, tako da bi one u regnum Christi mogle živjeti u pax
Christi.
Scelesta turba clamitat: regnare Christum
nolumus [3] – zapjevajmo
veličanstvenu himnu današnjeg blagdana – Zlobna
gomila viče: Ne želimo da Krist vlada! Ovo bogohuljenje je bojni poklič
Luciferovih hordi, sinova tame; isti
krik koji je odjeknuo kada je buntovni i oholi duh Sotone izbljuvao svoje Non serviam. Krik koji podriva božanski
κόσμος, utemeljen u Gospodinu našem Isusu Kristu, u Bogu koji se utjelovio iz
poslušnosti Vječnom Ocu i koji je iz poslušnosti umro na križu. Propter nos homines et propter nostram
salutem (Zbog nas ljudi i zbog naše
spasenja).
U posljednjim vremenima, koja su skora i neizbježna, Antikrist će izazvati
Krista i Njegovo Univerzalno Gospodstvo, nastojeći zavesti ljude čudesima i
lažnim znacima, čak i lažirajući vlastito uskrsnuće. Fascinantan, zavodljiv,
prijevaran, ponosan i samopravedan, Antikrist će se neumoljivo boriti protiv
Svete Crkve, progoniti njezine svećenike i vjernike, krivotvoriti njezinu
doktrinu i kvariti njezino svećenstvo, pretvarajući ih u vlastite sluge. Ono
što smo vidjeli kako se odvija u građanskoj i vjerskoj sferi u posljednja
najmanje dva stoljeća u neprekidnom crescendu, jest priprema ovog paklenog
plana, usmjerenog na svrgavanje našeg Gospodina, odbacivanje Njega kao Boga,
Kralja i Velikog Svećenika, te bezbožno gaženje Utjelovljenja i djela
Otkupljenja.
S blagdanom Krista Kralja surađujemo u obnovi reda, božanskog κόσμος protiv
paklenog χαός. Vraćamo Kristu krunu koja zapravo Njemu već pripada, žezlo koje
mu je Revolucija oduzela. Ne zato što je na nama da omogućimo obnovu reda -
reda čiji će Gospodin biti jedini arhitekt - već zato što nije moguće
sudjelovati u toj obnovi bez vlastitog doprinosa.
U vrijeme Spasiteljevog prvog dolaska, kraljevstvo Izraela i hram nisu imali ni
legitimnog Kralja ni legitimne Velike Svećenike: građansku i vjersku vlast
imali su ljudi koje je imenovao car. Pri Drugom dolasku na kraju svijeta, ova
praznina vlasti bit će još očitija, jer će Naš Gospodin sve obnoviti u sebi — Instaurare omnia in Christo (Ef 1,10) -
u povijesnom trenutku kada će Zlo dominirati u svim područjima svakodnevnog
života, u svim institucijama, u svim društvima. I Njegov trijumf bit će
trijumfalna, poražavajuća, potpuna i neumoljiva pobjeda nad svim lažima i
zločinima Antikrista i Sinagoge Sotone.
Učinimo svoju molitvu himne Te sæculorum
Principem (Ti, Kneže vjekova):
|
O Christe, Princeps
Pacifer, |
O Kriste, Kneže mira, |
O Kriste, Kneže koji donosiš istinski mir, pokori buntovne umove: i okupi u
jedno stado sve koji su se udaljili od Tvoje ljubavi. I neka tako bude.
+ Carlo Maria Viganò, Nadbiskup
XXVI. listopada MMXXV
D.N.J.C. Regis
Dvadeseta nedjelja nakon Duhova, posljednji dan listopada
BILJEŠKE
1 – Usp.Govor Pavla VI. na
IX. javnoj sjednici Drugog vatikanskog koncila, 7. prosinca 1965.
2 –Homilija Pavla VI.,Svetkovina
svetih apostola Petra i Pavla, 29. lipnja 1972.
3 – Himna Te sæculorum Principem za
blagdan Krista Kralja.

No comments:
Post a Comment